نمایش «زنگوله پا: یک روایت موزیکال» در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «زنگولهپا: یک روایت موزیکال» روایت یکی از داستان‌های کهن ایرانی است مناسب کودکان بالای ۵ سال است. در روایت این قصه سعی شده تا با بهره‌گیری از مثل‌ها، اشعار و قصه‌های کهن ایران زمین و با زبانی طنزآمیز روایتی متفاوت از این قصه‌ کهن ارایه شود.

محمود بهادری نویسنده و شیرین کاشفی و رامین بهادری کارگردان نمایش «زنگوله پا: یک روایت موزیکال» هستند.

همچنین محمدعلی افضلی‌فر، آریانا سنجابی، النا بیگلری و نسترن دانش‌خواهی گروه ‌بازی‌سازان و مینا مقامی‌زاده، آرین ناصری‌مهر، لیلا خسروی، ساناز امینی، بارمان اهورا و امیرمحمد انصافی بازیگری این نمایش را برعهده داشتند.

سهند بهادری و بارمان اهورا نیز آهنگ‌سازان نمایش «زنگوله پا: یک روایت موزیکال» هستند و اسامی گروه موسیقی عبارت است از: گیتار: سهند بهادری، کمانچه: علی جباری، کوبه‌ای: احسان سامانی‌منش، گیتار باس: سارا ربیعی، ترومبون: آراد نعمت‌الهی و آواز: شیرین کاشفی.

نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» قصه‌ بزی را روایت می‌کند که به همراه سه بزبچه‌ خود (شنگول، منگول و حبه‌ی انگور) زندگی خوبی را می‌گذرانند اما با ورود گرگ همه چیز تغییر می‌کند. گرگ در تلاش است تا بزبچه‌ها را شکار کند و در این راه هیچ تلاشی را فروگذار نمی‌کند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراحی لباس: سمانه حسینی، طراحی ماسک و گریم: حسین تبریزی، طراحی حرکت: مهبد فیضی، گروه ایده‌پردازی و ساخت دکور: سمانه حسینی، رامین بهادری، امیرعباس کبوترصحرایی، مهدی نعمتی‌مقدم و پریسا نعمتی‌مقدم. نور و صدا: حسن یوسفی، دوخت لباس: سمیه خواسته، طراحی پوستر، بروشور و ویدئو: رامین بهادری.

نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» شهریور و مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» سال ۹۹ برگزیده بخش بازیگری مرد و زن، متن، کارگردانی، موسیقی و گریم از ششمین جشنواره شهر شده است.