تور جهانی تنیس در شرایطی به میزبانی ایران در حال برگزاری است که دو نماینده ایران به راند دوم جدول اصلی این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، راند نخست جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس انقلاب تهران پیگیری شد که طی آن و با انجام ۱۶ دیدار جدول اصلی، سینا مقیمی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ از سد سامیار الیاسی عبور کرد و علی یزدانی نیز با نتیجه ۶-۷ و ۰-۲ ret مقابل تنیسور رومانی به برتری رسید تا به همراه نمایندگانی از کشورهای روسیه، ایتالیا، فرانسه، ترکیه ، هند ، چک و بلژیک به مرحله دوم صعود کنند.

به این ترتیب در روز دوم جدول اصلی، ۱۱ بازی در بخش انفرادی و دونفره برگزار می‌شود که در بخش انفرادی سینا مقیمی با نماینده روسیه مسابقه می‌دهد و علی یزدانی به عنوان دومین نماینده ایران با دنیس کلاک دیگر نماینده روسیه پیکار خواهد کرد. در بخش دونفره نیز با انجام ۳ دیدار تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مشخص می‌شود.

در جدول اصلی نمایندگانی از کشورهای ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند.

رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور ماه با انجام دیدارهای جدول مقدماتی آغاز شده و تنیسورهای کشورهای مختلف به مدت ۲ هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات ۲ هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.