با پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان از سوی مراجع ذیصلاح در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پایان سال جاری دوره چهار ساله ریاست عبدالمهدی نصیرزاده بر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تمام خواهد شد و از آنجایی که وزارت ورزش برگزاری انتخابات را برای خارج کردن فدراسیون ها از بلاتکلیفی را در دستور کار خود قرار داده است، ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات پیش رو انجام شد.

دوره چهار ساله ریاست نصیرزاده در شرایطی بهمن سال جاری به پایان خواهد رسید که او سال های پرنوسان و پرچالشی را در این فدراسیون خبرسازی و بعضا جنجالی پشت سر گذاشت و البته با اتفاقات حاشیه ای ریز و درشتی هم دست به گریبان بود.

با این حال نصیرزاده بدون توجه به همه این حواشی و با پشتوانه اقداماتی که در چهار سال اخیر انجام داده مجددا برای حضور در انتخابات پیش رو ثبت نام کرده و برای حضور در این عرصه منتظر تایید صلاحیت در سوی نهادهای ذیصلاح است.

با پایان یافتن زمان ثبت نام از داوطلیان حضور در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محرم عبدی پور، منصور عبدی، پژمان فزونخواه، کسری باقی، عبدالمهدی نصیرزاده سیرجانی، کاوه درودی، جلال نادمی، رضا سلطانی، مجید تلخابی، حسین شیروانی، حسین اخلاقی، علی نیک رزم، سعید آمده و ناصر امیری نام نویسی کردند و در انتظار تایید صلاحیت ها هستند.

هر چند نصیرزاده امیدوار است که برای چهار سال آینده هم ریاست این فدراسیون را برعهده داشته باشد اما ورود چند چهره متخصص در این رشته شرایط را برای او سخت خواهد کرد. محرم عبدی پور قهرمان پیشین ایران و آسیا که سابقه ریاست بر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را دارد یکی از این چهره هاست که قصد دارد با حضور در انتخابات، برای چهار سال آینده ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد.

هر چند افراد دیگری هم برای این انتخابات می توانند مدعی ریاست باشند اما به نظر می رسد در صورت تایید صلاحیت ها، رقابت اصلی بین نصیرزاده و عبدی پور خواهد بود تا یکی سکان هدایت این فدراسیون در چهار سال آینده را برعهده بگیرد.