بیجار- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) گروه های مردمی آماده حضور در مهمانی امت هستند.

حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با مهمانی بزرگ امت احمد بیش از ۲۰ گروه مردمی در شهرستان بیجار آماده حضور در این مهمانی بزرگ هستند.

وی افزود: در این جشن بزرگ مهمانانی از سطح کشور به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح خواهند پرداخت.

حجت الاسلام جمادیان اعلام کرد: این گروه‌ها غرفه‌هایی شامل برنامه‌های دینی و قرآنی، فرهنگی و پذیرایی را دایر می‌کنند و پیش بینی می‌شود در هر غرفه به بیش از پنج هزار نفر خدمت ارائه شود.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: مهمانی امت احمد جلوه‌ای از اتحاد مردم مسلمان است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۵ غرفه در این مهمانی حضور داشتند اما امسال این تعداد به ۲۲ غرفه رسیده است.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.