مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید گفت: دوره تربیت مدرسی علوم عقلی مقدماتی با نظارت و اشراف شاگردان برجسته علامه حسن‌زاده آملی در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید، پذیرش طلاب برای شرکت در دوره تربیت مدرسی علوم عقلی مقدماتی را فراخوان داد.

وی افزود: این دوره مهم تربیتی ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی تحت نظارت و اشراف تعدادی از شاگردان برجسته علامه حسن‌زاده آملی در شهر قم برگزار می‌شود.

به گفته این شاگرد برجسته علامه حسن‌زاده آملی، اتمام پایه ۳ حوزه، علاقه و استعداد با مباحث علوم عقلی، قبولی در مصاحبه و حضور منظم در کلاس‌ها از جمله شرایط ثبت‌نام در این دوره آموزشی است.

وی افزود: از جمله مزایای شرکت در این دوره، فراگیری یک دوره کامل تربیت مدرسی در سه سطح، اعطای گواهی رسمی و مساعدت و کمک تحصیلی در طول دوره است.

مدیر مؤسسه آوای توحید در مورد مدت زمان برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره آموزشی سه روز در هفته در سه سطح برگزار می‌شود که در مجموعه سه سال به طول می‌انجامد.

حجت‌الاسلام رمضانی مهلت ثبت نام طلاب برای شرکت در این دوره آموزشی را تا اول مهرماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، عدد ۱۰ را به شماره ۰۹۹۰۶۲۶۵۷۹۴ پیامک یا به پایگاه اینترنتی مؤسسه آوای توحید به آدرس lms.avayetowheed.ir مراجعه کنند.