تا انتها با ما همراه باشید تا با منابع کنکور انسانی منتخب رتبه برترها و ویژگی‌های این منابع آشنا شوید. 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب منابع کنکور انسانی به حدی اهمیت دارد که اگر این منابع به درستی انتخاب شوند می‌توانند جای خالی شرکت در کلاس‌های کنکوری را پر کنند، اما اگر داوطلبان منابع مناسب خودشان را مطالعه نکنند، کیلومترها از هدفشان دور می‌شوند. شاید فکر کنید برای یافتن منابع استاندارد کنکور انسانی لازم است زمان زیادی صرف کنید و روزها جستجو کنید. خبر خوب اینکه ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم و در ادامه قصد داریم منابع کنکوری مناسب برای تمام دروس رشته انسانی مانند علوم و فنون، عربی، فلسفه و منطق، ریاضی، جامعه‌شناسی، اقتصاد و… را معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید تا با منابع کنکور انسانی منتخب رتبه برترها و ویژگی‌های این منابع آشنا شوید.

۱- منابع درس علوم و فنون ادبی

برای انتخاب منابع علوم و فنون ادبی باید به ماهیت این درس توجه کنید، این درس ماهیت حفظی_مفهومی دارد، پس برای یادگیری این درس به ویژه بخش‌هایی مانند عروض و قافیه، به منابعی با درسنامه‌های قوی و تست‌های استاندارد احتیاج دارید. کتاب‌های علوم و فنون جامع مهروماه، علوم و فنون ادبی جامع تست خیلی سبز و علوم و فنون ادبی جامع تست مشاوران آموزش، بهترین منابع برای یادگیری پایه‌ای و مفهومی این درس هستند.

همچنین، برای مسلط شدن روی مطالب درس علوم و فنون و کسب درصد بالا، نیاز دارید تست‌های سطح بالا و چالشی کار کنید. دو کتاب فصل آزمون علوم و فنون ادبی کنکور خیلی سبز و علوم و فنون ادبی آی کیو گاج، دو منبع عالی هستند که می‌توانید از آنها برای حل تست‌های خلاقانه و سطح بالا و رسیدن به تسلط استفاده کنید.

۲- منابع درس عربی

برای پاسخ‌گویی به سوالات درس عربی، حتی در قسمت ترجمه، باید به درک عمیقی از مفاهیم این درس برسید. بنابراین، یک دانش‌آموز هوشمند ابتدا در دور اول با کمک یک منبع با درسنامه‌های کامل و تست‌های طبقه‌بندی شده مطالب این درس را یاد می‌گیرد. سپس، در دور دوم با حل تست‌های بیشتر، روی ابعاد مختلف هر مبحث به تسلط می‌رسد و نکات را مرور می‌کند. دو کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی مهروماه وعربی جامع کنکور انسانی میکرو گاج، با درسنامه‌های کامل و روان و تست‌های تیپ‌بندی شده استاندارد، بهترین کتاب‌ها برای دور اول مطالعه عربی هستند. برای دور دوم هم کتاب‌های فصل آزمون عربی رشته انسانی خیلی سبز و آی‌کیو عربی انسانی کنکور گاج با تست‌های متنوع و سطح بالا منابع مناسبی هستند.

۳- منابع درس ریاضی و آمار

ماهیت درس ریاضی و آمار با سایر دروس رشته انسانی متفاوت است و برای یادگیری این درس، حل تست حرف اول را می‌زند. دانش‌آموزان ضعیف و متوسط باید منابعی انتخاب کنند که اولاً درسنامه‌های ساده و خودآموز داشته باشند، دوماً سطح تست‌ها و سوالات آنها متوسط باشد و این سوالات از آسان به دشوار طبقه‌بندی شده باشند. توصیه ما به دانش‌آموزان ضعیف و متوسط، کتاب‌های ریاضی و آمار کنکور انسانی جامع مهروماه و ریاضی و آمار جامع انسانی تست خیلی سبز است.

همچنین، دانش‌آموزانی که در ایام جمع‌بندی هستند یا می‌خواهند به درصد بالا در درس ریاضی و آمار برسند، باید تست‌های خلاقانه و ایده‌دار حل کنند، کتاب فصل آزمون ریاضی و آمار خیلی سبز منبع بسیار خوبی برای این داوطلبان است.

۴- منابع درس اقتصاد

اقتصاد یک درس مفهومی و نسبتاً پیچیده است پس اگر عزمتان را برای یادگیری این درس جزم کرده‌اید، باید ابتدا سعی کنید این درس را به کمک یک منبع کمک درسی استاندارد یاد بگیرید، سپس با حل تست‌های متنوع و چالشی از یک منبع سطح بالاتر، روی مطالب این درس به تسلط کامل برسید. پیشنهاد ما این است که به کمک درسنامه‌های کامل و تست‌های طبقه‌بندی شده کتاب اقتصاد جامع مهروماه ابتدا زیروبم اقتصاد را یاد بگیرید و بعد در نیمه دوم سال تحصیلی، به کمک حل تست‌های چالشی و متنوع کتاب آی‌کیو اقتصاد کنکور گاج، روی مطالب این درس به تسلط برسید.

۵- منابع درس فلسفه و منطق

فلسفه و منطق از برخی جهات به درس ریاضیات شباهت دارد و همچون درس ریاضی، راز کسب درصد بالای این درس، حل تست فراوان است. پس شما در ابتدای مسیر یادگیری این درس به کتابی نیاز دارید که شامل سوالات کافی و متنوع با پاسخنامه تشریحی قوی باشد. دو کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور تست خیلی سبز و فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه با تست‌ها و آزمون‌های متنوع و استاندارد منابع پیشنهادی ما هستند.

بعد از یادگیری عمیق مطالب این درس، با حل تست‌های چالشی و یک سروگردن بالاتر از کنکور، می‌توانید موفقیت‌تان را در این درس تضمین کنید، نردبام فلسفه و منطق کنکور خیلی سبز، بهترین کتاب برای حل تست‌های سطح بالا برای فلسفه و منطق است.

۶- منابع درس تاریخ

شاید تصور کنید برای درس تاریخ، حفظ کردن مطالب کتاب درسی کافی است و حل تست در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در حالی‌که یک راه هوشمندانه برای به خاطر سپردن جزئیات درس تاریخ، حل تست است. کتاب‌های تاریخ جامع مهروماه و تاریخ جامع کنکور تست خیلی سبز با ویژگی‌هایی همچون پوشش خط به خط کتاب درسی در درسنامه‌ها، تست‌های استاندارد و نمودارها و جداول مقایسه‌ای، منابع پیشنهادی رتبه برترها برای مطالعه این درس هستند.

۷- منابع درس جغرافیا

برای به خاطر سپردن نکات فراوان درس حفظ کردنی جفرافیا، هیچ کاری به اندازه مرور مرتب و اصولی مطالب، به دادتان نمی‌رسد و بهترین و آسان‌ترین راه مرور مطالب، حل تست و مطالعه جداول مقایسه‌ای است. کتاب جغرافیا جامع کنکور مهروماه با پوشش انواع تیپ‌های تستی کنکور و ارائه فلش‌کارت‌هایی برای مرور نکات و کتاب جغرافیا جامع کنکور خیلی سبز با مطالب دسته‌بندی شده در قالب جدول و نمودار و تست‌های شبیه به کنکور دو منبع پیشنهادی رتبه برترها برای مطالعه درس جغرافیا هستند.

۸- منابع درس جامعه‌شناسی

یکی از حسرت‌های داوطلبان کنکور حتی رتبه برترها و داوطلبان قوی، این است که در طول سال برای درس جامعه شناسی به اندازه کافی تست حل نکرده‌اند. از نظر رتبه برترها، دو کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مهروماه و جامعه شناسی جامع خیلی سبز، با تست‌های متنوع و فراوان و آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور، بهترین منابع برای یادگیری اصولی جامعه شناسی کنکور و کسب درصد بالای این درس هستند.

۹- منابع درس روانشناسی

برای یادگیری زیروبم روانشناسی کنکور و حل تست‌های این درس، کتاب درسی به هیچ وجه کافی نیست بلکه شما به یک کتاب تست استاندارد در کنار کتاب درسی نیاز دارید. منبع پیشنهادی رتبه برترها برای این درس، کتاب روانشناسی جامع کنکور مهروماه است، چون درسنامه این کتاب به صورت کتاب‌نامه ارائه شده و در آن خط به خط کتاب درسی و ریز و درشت نکات مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین دانش‌آموزان بعد از مطالعه کتاب‌نامه می‌توانند با حل تست‌های موضوعی و طبقه‌بندی شده این کتاب اطلاعات‌شان را تثبیت کنند و در نهایت به کمک فلش کارت‌های آموزشی ضمیمه کتاب، مطالب را مرور کنند.

منابع کنکور انسانی را از کجا بخریم؟

گاهی یافتن کتاب‌های کنکور انسانی در فروشگاه‌های حضوری دشوار می‌شود و نیازمند صرف زمان فراوان است. در حالی‌که کلیه منابع از جمله کتاب‌های معرفی شده را می‌توانید آنلاین در عرض چند دقیقه از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید و از مزایای سفارش از این سایت مانند تخفیف شگفت‌انگیز و ارسال فوق سریع و رایگان بهره ببرید. برای ثبت سفارش اینترنتی از سایت پایتخت کتاب کافی است اسم کتاب‌های مورد نیازتان را در این سایت جستجو کنید یا برای خرید تلفنی کتاب با شماره تلفن ٠۲۱۶۶۴۸۳۸۳۸ تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.