سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنان ایران در دیدار برابر ونزوئلا به معنای واقعی تیم بودند و معتقد است تیم گواتمالا به لحاظ بدنی آماده نیست و دیدار برابر فرانسه برای صدرنشینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در دهمین دوره رقابت های جام جهانی، دوشنبه ۲۶ شهریور به مصاف ونزوئلا رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر یک حریف خود را در هم بکوبد و شروعی مقتدرانه داشته باشد.

محمد کشاورز، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی کنونی گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی ایران و رقیبان و پیروزی قاطع برابر ونزوئلا پرداخت.

مقتدرانه آغاز کردیم

محمد کشاورز در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر ونزوئلا گفت: پیش از هر چیز این پیروزی را تبریک می گویم. به نظرم بازی خیلی خوبی بود و تیم ایران در اکثر مواقع به بازی مسلط بود و شروع خوبی داشتیم و جام جهانی را با برد و مقتدرانه آغاز کردیم. فکر می کنم در روزی که کنترل خوبی روی توپ و زمین داشتیم توانستیم با یک نتیجه خوب، تیم ونزوئلا را ببریم.

او ادامه داد: همانطور که می دانید شروع هر تورنمنت سختی های خاص خودش را دارد اما خوشبختانه بازیکنان ما گام اول را مقتدرانه آغاز کردند و مسیر خود را امیدوارانه تر از قبل ادامه می دهیم و یکی پس از دیگری حریفان را از پیش رو برداریم و نتیجه ای درخشان کسب کنیم.

وی در واکنش به دقایق ابتدایی بازی که شاهد عملکرد بهتری از تیم ونزوئلا بودیم گفت: در دقایق ابتدایی بازی تا بازیکنان تیم ایران به شرایط بازی و مسابقه عادت کنند بازی به صورت نزدیک پیگیری می شد اما پس از به ثمر رساندن گل اول، بازی به شکل روان تری دنبال شد و تسلط بهتری روی بازی پیدا کردیم و مشخص بود اگر گل اول را سریع به ثمر برسانیم گل های بعدی هم در راه خواهد بود. بازیکنان ما مزد بازی خوب خود را گرفتند.

به معنای واقعی «تیم» بودیم

محمد کشاورز در خصوص عملکرد خوب بازیکنان جوان ایران در این دیدار گفت: بازیکنان جوان خوبی داریم. فکر می کنم برابر ونزوئلا همه بازیکنان خوب بودند و به معنای واقعی «تیم» بودیم و کمترین اشتباه را شاهد بودیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص دیدار بعدی تیم ملی برابر گواتمالا گفت: هیچ تیمی در جام جهانی ضعیف نیست اما بعید میدانم این تیم بتواند برای ما مشکل ساز شود و امیدواریم با اقتدار گواتمالا را از پیش رو برداریم. فکر می کنم بازی آخر برابر فرانسه مهم ترین بازی و برای کسب صدرنشینی باشد.

این کارشناس فوتسال در خصوص دیدار تیم های فوتسال فرانسه و گواتمالا که با برتری ۶ بر ۳ به سود فرانسه به پایان رسید گفت: فرانسه شروع خوبی نداشت و در نیمه اول عملکرد ضعیفی داشت اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و بازی را کاملاً در اختیار گرفت. تیم گواتمالا هم نشان داد تیمی نیست که بشود روی آن حساب کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ادامه داد: به نظر رسید تیم گواتمالا در نیمه دوم خیلی زود خسته شد و بازیکنان این تیم مشکل بدنی دارند و در نیمه دوم هرچه به سمت اواخر بازی می رفتیم وضعیت بدنی این تیم بدتر شد و فرانسه از خستگی تیم گواتمالا به خوبی استفاده کرد و توانست بازی را پیروز شود. پیروزی فرانسه در این دیدار قابل پیشبینی بود.

بهترین تیم گروه هستیم

وی در خصوص دیدار بعدی ایران برابر گواتمالا گفت: چیزی که از این دو بازی مشخص است این است که ما در گروه بهترین تیم هستیم و با همت بازیکنان می توانیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم و در بازی بعد هم بعید می دانم گواتمالا بتواند با را با دردسر مواجه کند.

محمد کشاورز در خصوص دور اول بازی ها و تیم های مدعی در این مسابقات گفت: همه تیم ها در حال حاضر یک بازی انجام داده است. خیلی نمی شود روی تک بازی ها تیمی را آنالیز کرد اما آنچه مشخص است این است که تیم های برزیل، پرتغال و آرژانتین خیلی مقتدرانه عمل کردند.