مدیر جامعه الزهرا (س) رسالت طلاب خواهر را مهم دانست و گفت: زندگی طلبگی بزرگ‌ترین افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده زهرا برقعی پیش از ظهر سه شنبه در آئین مشترک آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) تقارن هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران را مبارک دانست و ابراز امیدواری کرد که همه اقدامات اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه مورد عنایت خداوند قرار بگیرد.

وی خطاب به اساتید حوزه‌های علیمه خواهران گفت: داشتن نیت خیر، توکل بر خدا، تسلط و شناخت کافی نسبت به موضوع تدریس، داشتن اعتماد به نفس و باور درونی به مباحث، تحقیق هدفمند، بکارگیری روش‌های تعاملی جذاب و نوآورانه، ارائه متناسب با فضای تخصصی و عمومی طلاب و استفاده از روش‌های نوین متناسب با مخاطبان از قابلیت‌های معلمی است.

برقعی همچنین به بیان توصیه‌هایی خطاب به طلاب خواهر پرداخت و اظهار کرد: مراقب زی طلبگی و زندگی ساده طلبگی باشید چون زندگی طلبگی بزرگ‌ترین افتخار است. در کنار زندگی طلبگی، به تقوا عنایت بفرمائید.

وی با بیان اینکه انتخاب خدا بی‌حساب و کتاب نیست، افزود: خداوند لیاقت‌ها را می‌بیند. بدانید در کنار این علومی که می‌خوانید علوم دیگری هم هست که خدا باید به صورت خاص به شما عنایت کند.

مدیر جامعه الزهرا (س) افزود: باید خودسازی کرد و نور الهی را از طریق قابلیت و لیاقت به دست آورد.

وی با بیان اینکه جلسات درس اخلاق باید کاربردی و در زیست عملی همه ما باشد، اظهار کرد: غیر از علوم تدریس شده، با تقوای الهی و کسب نور علم به دنبال علم الهی باشید و رزق آن را از خدای منان طلب کنید.

برقعی در پایان به طلاب خواهر توصیه کرد که نامه استاد قرائتی که برای طلاب حوزه‌های علمیه در آستانه شروع تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در ۱۵ بند نوشته است را مطالعه کنند.