قزوین- رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین از برگزاری اولین رویداد ویژه بانوان در قزوین با عنوان «طنین» خبر داد.

علی اسدالله در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین رویداد رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در راستای سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» برنامه‌ریزی شده است، افزود: این رویداد با حضور بانوان استان قزوین از ساعت ۷ تا ۱۶ روز پنجشنبه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین تاکید کرد: تلاش برای روایت و معرفی بانوان موفق ایرانی با نگاه و اولویت قزوین و پرداختن به مسائلی از قبیل پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، چالش جمعیت نقش حیا و پوشش زن در سلامت جامعه از جمله محورهای این رویداد است‌.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین ادامه داد: در این رویداد رسانه‌ها و گروه‌های حاضر باید پیشرفت‌ها و مسائل مرتبط با حوزه زنان که در رویداد مطرح شده را در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند و عکس منتشر کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه بانوان «حریم رسالت» علاقه مندان می‌توانند برای شرکت به سایت harimeresalat.com مراجعه کنند.