آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از خاموشی ۱۱ ماینر قاچاق در یک واحد دامداری این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی سمنگانی بعد از ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی آرادان بابیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر استخراج ارز دیجیتال در یک واحد دامداری موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی از این واحد دامداری بازدیدهای لازم به عمل آمد.

وی از کشف ۱۱ دستگاه ماینر قاچاق در این واحد دامداری خبر داد و افزود: یک رایانه و مقادیری اقلام الکترونیکی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آرادان با بیان اینکه ارزش این ماینر ها طبق نظر کارشناسان امر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ابراز داشت: این دستگاه‌ها به صورت قاچاق و غیر قانونی مورد استفاده قرار گرفته بودند.

سمنانی با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده فرد متهم برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضائی ارجاع داده شده است.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مرتب را به پلیس اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود و از هرگونه دخالت مستقیم به طور جد پرهیز کنند.