حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه دوم خود درباره حوادث بیروت اعلام کرد که مسئولیت کامل جنایت عصر امروز در لبنان بر عهده رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر رژیم صهیونیستی را مسئول حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در بیروت معرفی کرد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: پس از انجام تحقیقات دقیق در خصوص وقایع، داده‌های کنونی و اطلاعات در دسترس پیرامون تعرض گناه‌آلودی که بعد از ظهر امروز رخ داد، ما مسئولیت کامل این تجاوز جنایتکارانه را بر عهده دشمن اسرائیلی می‌دانیم؛ جنایتی که طی آن غیرنظامیان نیز آسیب دیدند و به شهادت شماری از افراد و زخمی‌شدن تعداد بسیاری در سطوح مختلف انجامید.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهدا و زخمی‌های ما عنوان جهاد و جانبازی ما در راه قدس، در یاری ساکنان شریف نوار غزه و کرانه باختری و پشتیبانی میدانی مداوم هستند. این موضع ما در یاری، حمایت و تایید مقاومت شجاع فلسطین باعث عزت و افتخار ما در دنیا و آخرت باقی خواهد ماند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این دشمن ناجوانمرد و جنایتکار به دلیل این تجاوز گناه‌آلود قطعا از جایی که حساب می‌کند و از جایی که حساب نمی‌کند مورد قصاص عادلانه قرار خواهد گرفت و خداوند درباره آن‌چه می‌گوییم شاهد است.