اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پیرو هشدار صادره شده از روز گذشته بارش باران در غالب مناطق استان رخ داد که بیشترین بارش در مشگین‌شهر به ثبت رسید.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پیرو هشدار صادره شده از روز گذشته بارش باران در غالب مناطق استان رخ داد که بیشترین بارش در مشگین‌شهر با ۱۷ میلیمتر به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های گرمی، کوثر، بیله‌سوار و پارس‌آباد هیچ بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده است، افزود: همچنین شاهد برخی بارش‌های رگباری در سطح استان اردبیل بوده‌ایم که سهم هر یک از شهرستان‌های استان به ترتیب نیر ۱۳.۷، نمین ۱۰، فرودگاه اردبیل ۶.۹، اردبیل ۴.۸، سرعین ۴، خلخال ۰.۱ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم هوای ناپایدار تا اواخر روز شنبه هفته آینده در منطقه ادامه داد: آسمان استان غالباً ابری و مه آلود، توأم با هوای خنک به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوده و طی این مدت در بعضی روزها بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در کوه سبلان و کوه‌های باغرو به صورت برف پیش بینی می‌شود.

کوهی با تاکید بر رعایت توصیه‌های صادر شده در هشدار سطح زرد شماره ۱۵ خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.