رشت - رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در محور امامزاده هاشم (سراوان) لوشان و بلعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه نیز در محور قدیم رشت لوشان و بلعکس ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ممنوع است.
سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ساعت ۷ الی ۲۴ روز شنبه تاریخ ۳۱ شهریور ماه محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور آزادراه منجیل به صورت یکطرفه انجام خواهد شد بیان داشت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی، ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.