همزمان با هفته وحدت محفل بزرگ قرآنی «علی حب النبی(ص) حامی فلسطینم» این‌بار در تهران و همراه با ارتباط زنده با مردم مظلوم غزه در امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «محفل» تولید گروه تلویزیون مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در دو فصل در ایام ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌‎شد.برنامه‌ای که از ساختارهای خشک و رسمی عبور کرده و به معنای واقعی، یک محفل بود؛ گرم و صمیمی و فاخر. برنامه‌ای که بهجت و نشاط معنوی و مذهبی را در قالبی نوین و مماس با ذائقه مخاطب همراستا و همداستان ساخته بود.

استقبال زیاد مخاطبان از این برنامه قرآنی، موجب شد دست اندرکاران آن به این فکر بیفتند که اجرای برنامه را به استودیوی محفل محدود نکرده و آن را به جمع مخاطبان خود ببرند. شهرهای مختلف ایران و الان کشورهای مختلف میزبان «محفل» قرآنی ایران هستند.

بر همین اساس و به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت خاتم الانبیا حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) این جشن امروز ساعت ۱۶:۳۰ با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در حرم مطهر امامزاده صالح (علیه السلام) تجریش برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جشن برنامه‌های متنوعی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعرخوانی، سرود و همخوانی قرآن کریم، ابتهال و منبر قرآنی و… برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند با استفاده از مترو، اتوبوس و یا وسایل نقلیه شخصی خود را به «محفل» قرآنی امروز تهران برسانند.

برای رسیدن به امامزاده صالح (علیه السلام) با مترو، کافی است ایستگاه خط یک مترو تهران را سوار شوید و در آخرین ایستگاه پیاده شوید. میدان تجریش، آخرین ایستگاه خط یک مترو (کهریزک - تجریش) است. بعد از پیاده‌شدن از مترو در ایستگاه تجریش، با کمتر از چند دقیقه پیاده‌روی در مسیر خیابان شهرداری، گنبدهای امامزاده را خواهید دید.

برای رسیدن به امامزاده صالح (علیه السلام) با اتوبوس، کافی است اتوبوس‌های بی‌آرتی میدان راه‌آهن به تجریش را سوار شده، در ایستگاه پایانه تجریش که درست در مقابل حرم قرار دارد، پیاده شوید.

برای رسیدن به امامزاده با خودروی شخصی، کافی است که در مسیر خیابان ولیعصر به سمت شمال حرکت کرده تا به میدان تجریش برسید. چند متر بالاتر از میدان تجریش، وارد اولین خیابان سمت راست خود شده و ماشین را در پارکینگ عمومی آن پارک کنید و در کمتر از چند دقیقه به حرم امامزاده صالح و جشن «محفل» برسید.

خبرنگاران، عکاسان و فیلم برداران خبرگزاری مهر، حال و هوای این جشن را به صورت زنده با شما به اشتراک می‌گذارند.