امام جمعه موقت تهران گفت: مردم فلسطین خصوصاً مردم غزه الهام بخش مسلمانان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: آغاز راه محسنین در جوانی است. باید شروع را به فال نیک گرفت. شروعی که در آن عده‌ای قرار می‌گذارند جهاد خالصانه را تمرین کنند. زندگی ما هم در این دنیا برای همین است که چنین شروعی را داشته باشیم. اگر به چنین فضیلتی دست پیدا نکنیم کل دنیا و زندگی جز خسران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از میلاد پیامبر اکرم استفاده کنیم و در عرصه‌های مختلف خودسازی، همچون بهتر شدن اخلاق و رفتارمان و نیکو کردن گفتار و فکرمان بکوشیم؛ گفت: برای چنین جهادی حضور در تشکل‌های دانش‌آموزی مؤثرتر است تا نتیجه آن جهاد مقام احسان و محسنین باشد. ممکن است در این راه به مقامی برسیم و آن چنان محسن شویم که احسانمان در سطح کل امت اسلام گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه البته که پاداش واقعی نزد خداست؛ افزود: اما گاهی یک شهید گمنام مقام آنچنان بزرگی دارد که دیگر شهدا به او غبطه بخورند؛ پس قدر حضور در این تشکل دانش آموزی را بدانید. حضور در اتحادیه فرصت فکر کردن بهتر، جهاد، اخلاص و کار تشکیلاتی را هم فراهم می‌کند.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه گفت: شاهدیم که یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد حقیقتاً مردم فلسطین خصوصاً مردم غزه الهام بخش مسلمانان هستند. ان شاالله خداوند روز به روز به عزت و موفقیتشان بیفزاید. ما در این حوادث اخیر اوج رذالت رژیم صهیونیستی و حامیانش را دیدیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره بی‌خاصیت بودن سازمان‌های جهانی همچون سازمان ملل گفت: البته این سازمان‌ها برای دولت‌های کوچک تصمیم گیری می‌کنند اما برای دولت‌های بزرگ‌تر اثری ندارند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی خاطرنشان کرد: این روزها برای دانش آموزانی که زیر پرچم اتحادیه انجمن‌های اسلامی هستند سال بسیار مهمی است. دانش آموزان عضو اتحادیه همواره در حق گویی حجت داشتند اما این روزها بیش از گذشته حجت تبیین مقاومت و زیبایی‌های آن را دارند.