پوریا اخواص از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایران همراه با ارکستر سمفونیک «میترا» در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه ترین کنسرت ارکستر «میترا» با پوریا اخواص در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد. این اجرا که در قالب یک کنسرت سمفونیک خواهد بود شامگاه پنجشنبه ۵ مهر در تالار اندیشه حوزه هنری همزمان با اختتامیه جشنواره «توراندخت» برگزار خواهد شد.

ارکستر سمفونیک «میترا» متشکل از ۵۰ نفر نوازنده به رهبری محمدرضا صفوی همراه با ۴۰ نفر گروه کر گوشواره به رهبری کیانا خواجه و با صدای پوریا اخواص روی صحنه خواهد رفت.

در این اجرا قطعاتی چون «کاپریل سوئیت»، «بیژن و منیژه» و «گلوریا» در بخش کلاسیک و در بخش موسیقی ملی، قطعات «پیشه عاشقان»، «بی تو»، «چرخ گردون»، «فریاد از تو» و قطعه «توراندخت» اجرا خواهد شد.

قطعه «توراندخت» برای نخستین بار در این اجرا به جامعه موسیقی کشور معرفی می شود ضمن اینکه بلیت این رویداد در سامانه «توراندخت تیکت» در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

جشنواره «توراندخت» به همت اساتید هنری کشور و با مشارکت مرکز امور زنان دانشگاه تهران، مرکز مطالعات زنان و خانواده، دانشگاه هنر تهران و بنیاد توراندخت از سال ۱۴۰۲ به عنوان تنها رویداد هنری ویژه بانوان فعالیت خود را در سه حوزه فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی آغاز کرده است.