اراک - پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: با افتتاح این طرح که تقریباً در مرکز شهر واقع شده است، زمان رسیدن بر بالین بیماران کاهش خواهد یافت.

جعفر میعادفر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اصناف استان مرکزی، با زیر بنای ۲۰۶ مترمربع و با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: انتظار است خیران نیک‌اندیش با مشارکت در کار ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و بازسازی آمبولانس‌ها کمک‌رسان مجموعه اورژانس به عنوان خط مقدم تأمین سلامت مردم، باشند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مصدومین، نقشی اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، بیان کرد: آمبولانس‌ها باید از نظر فنی و تجهیزاتی در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند و اورژانس استان مرکزی در این زمینه الگویی برای سایر اورژانس‌های کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چراکه اورژانس در خط مقدم خدمت رسانی به مردم باید در تمامی جنبه‌ها پیشگام باشد.