سنندج_ موکب داران غرفه امت احمد خدمت به مهمانان نبی اکرم را باعث افتخار و سعادت دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) و همچنین سالروز ولادت امام صادق علیه السلام امسال دومین جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار سنندج برگزار شد.

جشن بزرگ مهمانی امت احمد (ص) جمعه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در پیاده راه فردوسی شهر سنندج با حضور غرفه و موکب‌های مردمی و هنرمندان و خوانندگان و دف نوازان و مردم شهر سنندج آغاز شد.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان، دف نوازی و مولودی خوانی، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده‌بازی در این مراسم اجرا شد و در حاشیه جشن غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای عموم مردم برپا بود.

مسئول غرفه شهدای خدمت در غرفه مردمی مستقر در پیاده‌راه فردوسی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خدمت به مهمانان نبی اکرم باعث افتخار و سعادت است.

مهدی شیدایی بیان کرد: تعداد ۳ هزار نان روغنی در این غرفه عرصه خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد افراد مستقر در این غرفه ۷ نفر است و تا پایان زمان اتمام جشن به پخت نان خواهیم پرداخت.

گفتنی است؛ جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.