سنندج_ کانون پرورش فکری کودکان کردستان مستقر در جشن مهمانی امت احمد پیاده‌ راه فردوسی اقدام به توزیع کتاب به کودکان مراجعه کننده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) امسال دومین جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار سنندج برگزار شد.

جشن بزرگ مهمانی امت احمد (ص) جمعه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در پیاده راه فردوسی شهر سنندج با حضور غرفه و موکب‌های مردمی و هنرمندان و خوانندگان و دف نوازان و مردم شهر سنندج آغاز شد.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان، دف نوازی و مولودی خوانی، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده‌بازی در این مراسم اجرا شد و در حاشیه جشن غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای عموم مردم برپا بود.

مسئول غرفه کانون پرورش فرهنگی هنری کودکان مستقر در پیاده‌راه فردوسی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این غرفه به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری شامل نقاشی، کاردستی، و نقاشی صورت همراه با اهدایی جایزه برای کودکان پرداخته است.

رحیمی بیان کرد: در این غرفه به تعداد مراجعه کنندگان کتاب‌های به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ سال قبل ۸۴ غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، و امسال پیش بینی برای برپایی ۱۳۰ غرفه توسط تشکل‌های مردمی و قرآنی شهر و روستاهای استان در بخش‌های مختلفی از جمله پذیرایی، فرهنگی و اجتماعی بود.