بجنورد_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تا برگشت بازار به حالت عادی موظف به رصد سیمان از کارخانه تا اماکن فروش سطح شهر است.

ناصر فخرموحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره بازدید میدانی از ۱۰ واحد فروش مصالح ساختمانی و عرضه خرد و کل سیمان در بجنورد اظهار کرد: در جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، موظف به رصد سیمان از کارخانه تا فروشگاه‌های سطح شهر بوده و مسئولیت دارد تا برگشت بازار به حالت عادی، نظارت‌ها را اعمال کند.

وی در ادامه افزود: از مصوبات کار گروه تنظیم بازار، علاوه بر اعمال تشدید نظارت توسط بازرسی صنعت، معدن و تجارت، نظارت تعزیرات و همچنین کنترل و نظارت اتحادیه مصالح ساختمانی نیز درخواست شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی به تشکیل ده‌ها پرونده تعزیراتی برای متخلفین در ماه‌های اخیر اشاره کرد و از مردم خواست اگر مشکلی در تهیه و توزیع سیمان و سایر کالاها و یا تخلف از قیمت‌ها و یا عدم ثبت کالاهای اساسی در سامانه انبار مشاهده می‌کنند، موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند.