شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس در ۱۳ مرکز آموزشی اجرا و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس در ۱۳ مرکز آموزشی اجرا و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.

اخگر پور بیان کرد: مدیریت شهری منطقه هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقای خدمات فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی، عمرانی، ترافیکی و … در پیرامون و داخل مدارس ارائه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه زیبا سازی و رنگ آمیزی مراکز آموزشی نقش مؤثری در شاداب سازی و شور و نشاط در بین دانش آموزان دارد افزود: به همین منظور تا کنون عملیات رنگ آمیزی نیمکت، نرده، درب ورودی، دیوارها، ست‌های ورزشی به مساحت ۶ هزار متر مربع در مدارس شهیدان هیدخ، نواب صفوی، اسد آبادی، صادقی، غفاری، رنجبر، کیهانی و اعتمادی فر، فروغ تربیت، نرجس، میرمیران، کرباسی و حضرت زینب کبری (س) انجام شده و در سایر مدارس نیز ادامه دارد.

وی بیان داشت: همچنین ۲ هزار متر مربع نقاشی دیواری با موضوع طبیعت بر روی دیوارهای مدارس نقش بسته است.

اخگر پور اظهار کرد: به منظور افزایش زیبایی و نظافت سیما و منظر بیرونی و درونی مدارس ۲۰ هزار متر مربع عملیات شست و شو و پاکسازی محوطه، سرویس‌های بهداشتی، درب‌های ورودی و … انجام و این اقدام در تمام مدارس اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۹ تهران استفاده از مواد پوشاننده به مساحت ۵ هزار متر برای حذف دیوار نویسی بر روی جداره‌های پیرامون مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.