رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در استان های گیلان و مازندران خبر داد و گفت: ترافیک در ۳ محور شمالی کشور نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک، در آزادراه تهران – شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸ و تونل البرز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا در مسیر رفت و برگشت محدوده کلرد نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کلاک و در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران مشاهده می‌شود که این مسئله می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده، فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را حفظ و از برف پاک کن کن استفاده کنند.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.