دبیرخانه کنفرانس دائمی بین المللی حمایت از فلسطین مجلس در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه کنفرانس دائمی بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

رژیم رو به زوال و نابودی صهیونیستی با همکاری تمام عیار آمریکا و همپیمانان جنایتکارش در غرب، در تداوم نسل کشی ملت فلسطین، برای نسل کشی مردم لبنان اقدامی بس خبیثانه انجام داد.

رژیم کودک کش در جنایتی سایبری با انفجار همزمان هزاران دستگاه ارتباط رادیویی زنان، کودکان، نگهبانان محیط زیست و نگهبانان برخی از مؤسسات و برخی از نیروهای خدماتی و تبلیغاتی مقاومت را هدف یک نسل کشی قرار داد تا شاید برای تداوم حیات خبیثانه خود راه جدیدی بیابد اما این رژیم شکست خورده و هم‌پیمانانش باید بدانند؛

۱ _ملت قهرمان لبنان با ده‌ها سال سابقه نبرد با رژیم جنایتکار هرگز از این جنایت‌ها نخواهند هراسید و به شهادت تاریخ منطقه روز به روز بر عزم و اراده این ملت برای تداوم مبارزه تا آزادی تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر همراه و همگام با ملت مقتدر فلسطین افزوده خواهد شد.

۲_ ملت سر فراز لبنان و مقاومت به پیروزی خود ایمان قطعی دارند و گام‌های بعدی خود را برای نابودسازی رژیم کودک کش و پاک سازی غرب آسیا از این جرثومه سرطانی با قدرت و سرعت بیشتر بر خواهند داشت.

۳_ تقدیم سه هزار مجروح و جانباز توسط ملت قهرمان لبنان برای آزادی قدس در یک ساعت نشان دهنده عالی‌ترین شأن و مقام برای ملت لبنان و مقاومت اسلامی لبنان در سطح جهان اسلام و جهان عرب و جهان عدالت خواه است.

۴_ با این جنایت، محاکمه رژیم اشغالگر و یکایک سران این جرثومه فساد توسط محاکم بین‌المللی امری اجتناب ناپذیر است لذا از همه دولت‌های عدالت‌خواه و ظلم ستیز می‌خواهیم که همگام با کشورهای پیش رو در محاکمه رژیم اسرائیل از هر ظرفیتی برای شکل‌گیری دادگاه‌های محاکمه جنایتکاران صهیونیست بهره مند شوند و دایره برخورد با جنایتکاران اسرائیلی توسعه کمی و کیفی دهند.

۵_ بار دیگر به دولت‌هایی که آشکار و پنهان با رژیم ارتباط دارند، بویژه کشورهای با ملت مسلمان تاکید می‌کنیم ملت‌های انقلابی شما را شریک تمام جنایت آن رژیم می‌دانند لذا تا فرصت از دست نرفته هر گونه همکاری و همراهی با رژیم جنایتکار را قطع نمائید و بدانید صهیونیست به شما وفا نخواهند کرد و در حین ارتباط با شما برای نابودی و فلاکت اقتصاد، فرهنگ و استقلال و تمامیت ارضی شما هزاران برنامه را اجرا خواهند کرد.

۶_ کسانی که به طرح‌های آتش بس و تنش زدایی آمریکا خوشبین هستند هوشیار شوند و ببینند این نسل کشی و جنایت بی نظیر درست همزمان با حضور نماینده آمریکا در منطقه و ادعای حاکمیت جنایتکار آمریکا به تلاش برای آتش بس در منطقه و با هماهنگی قطعی با آمریکا صورت می‌پذیرد.

۷_ ضمن گرامیداشت ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق علیه السلام و هفته وحدت از تمامی امت اسلام و دولت‌های اسلامی بار دیگر دعوت می نمائیم که با وحدت و وفاق برای شکل دهی جهان عاری از اسرائیل در این شرایط مناسب به میدان بیایند و یقین داشته باشند نابودی این رژیم جنایتکار امری کاملاً قابل دستیابی است که بزودی محقق خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس دائمی بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی