مدیر یکی از پلتفرم‌ها از تولید «شاه دزد وزیر» به عنوان یکی از محصولات جدید سریالی خبر داد که به زودی قرار است، منتشر شود.

سعید کریمی نوکابادی مدیر رسانه آرپی تی وی ۲ با اشاره به فعالیت این پلتفرم در حوزه فیلم و سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: آرپی تی وی ۲ یک وی او دی است که پخش و تولید فیلم و سریال را برعهده دارد. به زودی «شاه دزد وزیر» سریال اختصاصی این رسانه منتشر می‌شود و درصدد اخذ مجوز برای چند سریال هستیم.

وی افزود: همچنین در این پلتفرم یک مسابقه استعدادیابی داریم که به زودی فراخوان آن منتشر می‌شود، برنامه «بهارستان» نیز از دیگر برنامه های ماست که در هر شهرستان برگزار می‌شود و امیدوارم شهرداران و فرمانداری‌ها به خاطر مردم عزیز کشور برنامه را حمایت کنند چرا که این رویداد همراه با جوایز ارزنده‌ای که مبلغی بالای یک میلیارد تومان است، برگزار می‌شود.

کریمی نوکابادی در ادامه عنوان کرد: رسانه آرپی‌تی وی ۲ سرمایه گذاری روی استعدادها و آموزش در تمامی بخش‌های فیلمسازی، بازیگری، دوبله و خوانندگی را آغاز کرده و مورد توجه قرار داده است. همچنین پخش فیلم‌های کوتاه، مستند و تجربی را در این شبکه به صورت اختصاصی انجام می‌دهیم و حمایت مالی می‌کنیم.

وی درباره نمایشگاه «رصتا» توضیح داد: نمایشگاه «رصتا» سه سال است که برگزار می‌شود و در هر سه سال حضور داشته ایم و این رویداد دوره به دوره بهتر می شود، امیدوارم مدیران خوبی در ساترا باشند چرا که باعث موفقیت پلتفرم‌ها می‌شود.

کریمی در پایان اظهار کرد: درخواست من از سعید مقیسه رئیس محترم ساترا، این است که در انتخاب مدیران دقت کنند تا جذب کاربر بهتر اتفاق بیفتد. البته معاونان و رئیس ساترا بسیار زحمت می‌کشند و فقط باید اقتصاد هنر را مد نظر قرار داد و مانند هالیوود، بالیوود و کره به چشم صنعت به آن نگاه کنند.