بندرعباس -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان محدودیت ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شهر بندرعباس را که قرار است به صورت ملی برگزار شود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حیدری ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور، در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا روبروی مجتمع نیلی و همچنین کلیه معابر منتهی به بلوار ساحلی در محدوده فوق و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم از ساعت ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخه ۳۰ شهریور تا پایان روز مراسم اجرا خواهد شد.

حیدری ادامه داد: در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه، خودرو یا موتورسیکلت در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا نیم دایره در مسیر رفت و برگشت، خودرو توسط یدک کش به ناچار به پارکینگ انتقال داده خواهد شد از این رو از شهروندان درخواست می‌شود از توقف و پارک وسیله نقلیه در محدوده ذکر شده جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از ساعت ۶ صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در کلیه معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم با ممنوعیت و محدودیت روبرو خواهد بود و توجه به ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه الزامی است.

وی تاکید کرد: از کلیه شهروندان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل بلوار امام خمینی، بلوار امام حسین علیه السلام و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.