کاشان - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به وجود بیش از ۸ هزار بقعه در کشور گفت: پیوند ایرانی ها با خاندان اهل بیت تاریخی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی پیش از ظهر پنج شنبه در کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به بخشی از تاریخ اسلام و واقعه عید غدیرخم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در آن روز پیام خدا را به مردم ابلاغ کرد که باعث شد دین کامل شود.

وی با اشاره به اینکه خلقت و حیات پیامبر به این منظور بود که وحی الهی را به مردم برساند، ابراز کرد: مردم هم باید این اطمینان را داشته باشند که مسیر تبیینی خدا را پیامبر قدم به قدم برای بشر بیان می‌کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بحث ولایت پذیری تصریح کرد: اگر عبادات ما قبول می‌شود به دلیل گوهر ولایت است.

وی با اشاره به دشمنی جبهه ظلم بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: این دشمنی به دلیل ارادت و عشقی است که مردم به خاندان عصمت و طهارت دارند.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه در ایران بیش از هشت هزار بقعه وجود دارد، افزود: این یعنی که پیوند ایرانی‌ها با خاندان عصمت و طهارت یک پیوند تاریخی است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران زیر سایه محبت و توجه اهل بیت هستند، خاطرنشان کرد: مردم منطقه کاشان به ولایت پذیری شهره هستند.