کاشان - دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) گفت: ۳۲ مقاله در کنگره بین المللی علی بن باقر (ع) پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین رجبی دوانی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه اجلاسیه علمی کنگره بین المللی علی بن باقر (ع) که در مشهد اردهال کاشان برگزار شد، اظهار داشت: وجود امامزادگان در کشور یک نعمت است و از این رو شناساندن آنها به نوعی جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۸ مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) ارسال شد، ابراز داشت: از این تعداد ۳۲ مقاله در کنگره بین المللی علی بن باقر (ع) پذیرفته شده است.

دبیر کمیته علمی کنگره حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به نقش بی بدیل امامزادگان در گسترش دین مبین اسلام تصریح کرد: ایران اسلامی میزبان هزاران امامزاده است که این نشان از گسترش دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام هستیم، گفت: مردم منطقه کاشان با بصیرت خود میزبان حضرت علی بن باقر (ع) شدند که این میزبانی منشأ خیر و برکت برای مردم این منطقه است.

رجبی دوانی با اشاره به اینکه مقالات پذیرفته شده در قالب یک کتاب به چاپ رسیده است، افزود: امیدواریم برگزاری این کنگره‌ها در شناخت هر چه بیشتر مردم و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت مفید واقع شود.