تبریز- رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه گفت: مسلمانان در جهت تقویت وحدت اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم محمدی صبح پنج شنبه در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای جوامع مسلمانان است تا در سایه وجود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در راستای تقویت وحدت اسلامی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: بی تردید اگر وحدت و اتحاد در بین مسلمانان فراگیر شود دشمن هیچ کاری نمی‌تواند علیه جامعه اسلامی انجام دهد و ایران اسلامی با تکیه بر همین انسجام و همبستگی توانسته است به موفقیت‌های مثال زدنی دست پیدا کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مسلمانان امروز باید در قالب یک امت واحده با یکپارچگی و همگرایی خود در مقابل استکبار جهانی بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها به نسل کشی خود ادامه دهند گفت: امروز صهیونیست‌ها با ایجاد بی ثباتی در کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه در جوامع اسلامی هستند پس لازم است با هوشیاری و شناخت دقیق ترفندهای دشمنان در مسیر حمایت از مستضعفین گام برداریم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل خاطرنشان کرد: کارکنان پدافند هوایی با روحیه سلحشوری و انقلابی خود افتخاراتی را رقم زدند که امروز پدافند به عنوان یک نیروی قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه به حساب می‌آید.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه اهل سنت این یگان پدافندی با اهدای هدیه تقدیر شد.