بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر از اعمال ۲ جایزه خوش حسابی ۲۵ و ۴۰ درصدی ساخت و ساز به مناسب هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شورا اسلامی شهر بوشهر در راستای رونق ساخت ساز در شهر و رفاه حال شهروندان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اعمال ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی در محلات شهر بوشهر به مدت یک ماه موافقت کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای احیا بافت فرهنگی تاریخی بندر بوشهر و نگاه ویژه شورا به این امر با اعمال ۴۰ درصد جایزه خوش حسابی ساخت و ساز جهت املاک واقع در بافت موافقت کرد که این امر می‌تواند نقش بسیار خوبی جهت باز زنده سازی بافت تاریخی فرهنگی بندر بوشهر داشته باشد.

نیک روش خاطر نشان کرد: این جایزه خوش حسابی شامل همه عوارض ارزش افزوده‌های صدور گواهی و پروانه ساختمانی در حد تراکم و عوارض تراکم و مازاد بر تراکم ساختمانی پس از صدور رأی کمیسیون ماده صد، عوارض بهای خدمات شهرداری و سازمان‌های وابسته در ارتباط با صدور گواهی پروانه ساختمانی است.

رئیس شورا در پایان گفت: رویکرد شورا رونق ساخت و ساز در شهر بوشهر است از این رو این جایزه خوش حسابی که به مناسبت هفته دفاع مقدس به تصویب رسیده بعد از تصویب در کمیته انطباق فرمانداری از زمان ابلاغ به مدت یک ماه اعمال می‌شود.