لنگرود- «سید مصطفی جلالی» قهرمان وزنه برداری جهان در زادگاه خود لنگرود تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های وزنه برداری پیشکسوتان جهان در کشور فنلاند برگزار شد که در این مسابقات سید مصطفی رجایی ورزشکار لنگرودی موفق شد ضمن کسب مدال طلا، لقب قوی‌ترین مرد جهان را هم به خود اختصاص دهد.

سید مصطفی رجایی در هنگام دریافت مدالش، در حرکتی ارزشمند، پرچم ایران و فلسطین را بر دوش انداخت تا حمایت خود را از مردم مظلوم این کشور و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان دهد.

در مراسم استقبال از این ورزشکار ملی پوش، مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی برای رفع مشکلات قهرمانان و ورزشکاران از دغدغه‌های همیشگی من بوده و به طور قطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حامی ورزشکاران قهرمان و رشته‌های مدال آور هستند.

وی با اشاره به اینکه اهتزاز پرچم مقدس کشورمان توسط ورزشکار لنگرودی در فنلاند افتخار ارزنده‌ای است افزود: حمایت از رشته‌های مدال آور و قدردانی از قهرمانان ورزشی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و متولیان ورزش کشور، استان و شهرستان قرار گیرد.

در رقابت‌های وزنه برداری پیشکسوتان جهان که هفته گذشته به میزبانی کشور فنلاند کاروان وزنه برداری ایران با یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به سرمربیگری محمد اسحاق ناروئی به کار خود پایان داد.