کاشان - مسئول کمیته ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر(ع) گفت: برگزیدگان بخش ادبی این کنگره معرفی شدند.

محمود شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه اجلاسیه علمی کنگره حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: همزمان با این رویداد برگزیدگان بخش ادبی هم معرفی و از آنها تجلیل شد.

وی با اشاره به برگزیدگان شعر بخش فارسی اظهار داشت: در این بخش آقایان محمد زارعی از دلیجان، محمد خدایاری از قم، مجتبی خورسندی از بروجرد و مهدی قنبری برگزیده شدند.

مسؤول کمیته ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با بیان اینکه در شعر سپید آرش پورعلی زاده از رشت برگزیده شد، تصریح کرد: در شعر کودکان نیز منیره سادات هاشمی از مشهد حائز رتبه برتر در این کنگره شد.

وی همچنین با اشاره به برگزیدگان بخش بین الملل شعر فصیح گفت: فراس القطان از سوریه، ابراهیم الدیراوی از خرمشهر، خانم فاطمه السحمرانی از لبنان، مهدی شاکر النهیری از عراق، خانم شذا نوفل و سامر محمد در این بخش حائز رتبه‌های برتر شدند.

شریفی افزود: در بخش داخلی زبان محلی نیز حسین الوائلی از آبادان، عماد آلکثیری از شهر شوش استان خوزستان و جابر منصوری نیز از شهرستان شادگان استان خوزستان به عنوان برگزیدگان انتخاب و معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: احمد شهریار و عنایت علی شریفی از پاکستان و عینی رضوی از هندوستان نیز برگزیدگان شعر اردوی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) بودند که برگزیده و معرفی شدند.