بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی گذرگاه مرزی ضرورتی استراتژیک برای توسعه اقتصادی خراسان شمالی است.

محمدمهدی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از دیدار شب گذشته خود با رئیس جمهور خبر داد و گفت: مشکلات خراسان شمالی در این دیدار بررسی و در خصوص مسائل گوناگون توسعه خراسان شمالی گفت‌وگو شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه‌سازی، افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد و بازگشایی گذرگاه مرزی از مهمترین محورهای جلسه با رئیس جمهور بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: گزارشی از وضعیت راه‌های اصلی و روستایی به رئیس‌جمهور ارائه و بر جبران عقب‌ماندگی‌های این بخش تاکید شد.

شهریاری بیان کرد: همچنین وضعیت فرودگاه بجنورد و نارضایتی مردم از کاهش پروازهای این فرودگاه تشریح شد تا اقدامات لازم برای افزایش پروازها انجام شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی گذرگاه مرزی «پرسه‌سو» از خواسته‌های دیرینه مردم خراسان شمالی است، اظهار کرد: بازگشایی گذرگاه مرزی ضرورتی استراتژیک برای توسعه اقتصادی خراسان شمالی است که در این دیدار نیز از رئیس جمهور خواسته شد در سفر ترکمنستان به طور ویژه این موضوع را پیگیری کنند.