رودسر- رئیس کمیته امداد رودسر گفت: به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید ۱۲ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در رودسر برپا شده است.

علیرضا فروغی در حاشیه برگزاری آئین جشن عاطفه‌ها در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعار امسال این جشن «مشق همدلی» است و تلاش داریم در قالب این جشن کمک‌هایی را جمع آوری کرده در اختیار خانواده‌ها برای استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی افزود: ۱۲ پایگاه ثابت و سیار در طی این مدت در میادین، مدارس و مصلی‌های نماز جمعه استقرار و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست و خیر اندیش شهرستان خواهند بود.

فروغی با بیان اینکه ۱۲ هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌های نقدی دانش آموزی توزیع شده بود، تصریح کرد: این جشن فرصتی مناسب افزایش نوعدوستی و کمک به یکدیگر در میان دانش آموزان است.

رئیس کمیته امداد رودسر بیان کرد: تمامی کمک‌های جمع آوری شده در مدارس صرف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت همان مدرسه خواهد شد.

فروغی جشن عاطفه‌ها را در حقیقت کمک به فرهنگ علمی و دانش جامعه ذکر کرد و افزود: ما در این زمینه هر چه در توان داریم باید به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت کمک کنیم تا در روند تحصیلی آنان خللی وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه ۴۸۲ دانش آموز بی بضاعت در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۲۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و۳۵ میلیون تومان لوازم التحریر، کیف جمع آوری شد که امسال پیش بینی می‌شود که این مبلغ دوبرابر برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رودسر گفت: در شهرستان رودسر ۵ هزار ۵۰۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.