زنجان-سرپرست معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بحث تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است که سعی خواهیم کرد این کار به نحو احسن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات منش در دیدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه مشکلات متعددی در کشور وجود دارد که با توکل به خدا مشکلات قابل حل است، افزود: استان زنجان تجربه بسیار خوبی در مسکن مهر داشت و باید این موفقیت در طرح نهضت ملی مسکن هم محقق شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی در این استان وجود دارد اضافه کرد: اگر تورم ۴۰ درصدی در کشور نباشد کارهای اجرایی و عمرانی بهتر پیش می‌رود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: اگر آرامش و ثبات به اقتصاد کشور برگردد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: راهبرد وزارتخانه شناسایی و تأمین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه است.

این مسؤول یادآور شد: بر این مبنا باید متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از امتیازات خاصی برخوردار شوند و این اداره کل منابع مالی لازم به آنها اختصاص دهد و عدالت که شعار دولت است به خوبی اجرا شود.

بیات منش با بیان اینکه به تأمین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در وزارت راه و شهرسازی توجه می‌شود، افزود: با تأمین مالی در استان زنجان اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن باید این مهم به خوبی تسریع شود.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیروهای توانمند و متخصصی وجود دارد و باید قدر ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی استان را دانست، ادامه داد: کارکنان این اداره کل در تصمیم گیری های کشوری می‌توانند مؤثر باشند.

این مسؤول با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با داشتن نیروهای توانمند با همگرایی و با همدلی و همراهی می‌تواند با تفکرات خود در سطح مدیریت کشور مؤثر باشد گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و بسیاری از استان‌ها از عملکرد استان زنجان الگو برداری کردند که این هم موجب افتخار است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه این استان از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخودار است و نیروهای انسانی بسیار پاک دست و کارآمدی دارد، خاطر نشان کرد: زنجان در مسیر توسعه کشور می‌تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد.

بیات منش با یادآوری اینکه استان زنجان پیمانکاران و سازندگان بسیار توانمند و با تجربه‌ای دارد، گفت: از این ظرفیت در سطح کشور هم استفاده خواهیم کرد.