همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از کشف گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی در گشت مشترک شبانه تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر تابستان و افزایش ورود به مسافر تعزیرات حکومتی همدان به منظور مقابله قاطع با تخلفات گشت بازرسی شبانه از رستوران‌ها را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: این گشت مشترک با حضور نمایندگان سازمان صمت، دامپزشکی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و پلیس اماکن برگزار شد.

یونس: درادامه افزود: در نتیجه اولین شب از اجرای این طرح بازرسی علاوه بر تشکیل تعداد ۶ پرونده تخلف تحت عناوین گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تقلب، بیش از ۱۰ کیلو گرم گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی کشف و در محل معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در پایان ضمن قدردانی از واحدهای صنفی که به قوانین و حقوق مصرف کنندگان احترام می‌گذارند اظهار کرد: از مردم همدان انتظار می‌رود چشم بینای تعزیرات حکومتی در کشف تخلفات باشند و با حساسیت مضاعف تخلفات حوزه بازار را به دستگاه‌های نظارتی گزارش کنند تا بر مبنای اصل سرعت در رسیدگی‌های تعزیراتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با متخلفین به صورت بازدارنده برخورد شود.