شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی منشأ دستاوردهای بزرگی برای این استان بود و مردم قدرشناس خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و شورای اداری استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیر بلندی را در خصوص مردم استان داشتند، آنجا که فرمودند: «مردم این استان در دوران‌های حساس کشور نقش‌آفرینی کردند»، عنایت ایشان همواره شامل حال مردم این استان بوده است.

وی افزود: حقیقتاً مردم استان چهارمحال و بختیاری مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند، فراموش نمی‌کنیم بیعت مردم و بختیاری‌های سلحشور در ۲۰ بهمن‌ماه ۵۷ با امام راحل (ره) را که با در نظر گرفتن حقیقت و شرایط حساس زمان این کار بزرگ را انجام دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مردم این استان پابه‌پای مردم سراسر ایران مبارزه کردند، بعد از این وقایع نیز مردم این استان همواره در صحنه بودند و نقش خود را ایفا کردند.

حیدری عنوان کرد: در دفاع مقدس مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کشور کردند که با شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم با نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ شهید می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب تیپ حماسه آفرین قمر بنی‌هاشم (ع)، سخت‌ترین مأموریت‌ها در جبهه‌های جنوب، کردستان، عبور از رودخانه‌های بزرگ و… انجام شد و خاک ایران را از دست دشمن متجاوز نجات می‌دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انقلاب اسلامی منشأ دستاوردهای بزرگی برای این استان بود و مردم قدرشناس خدمات هستند، اگر نگاهی به پیش از انقلاب بیندازیم، خواهیم دید که چه ظلم بزرگی در حق استان شده بود.

حیدری بیان کرد: به بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در سفرهای ریاست جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار تخصیص داده شد و نزدیک به ۹۰ کارگاه تعطیل بود که مجدداً راه‌اندازی شد، به مراکز فرهنگی، آموزشی و آموزشی اعتبار تخصیص داده شد، زیرساخت‌های آب پایدار، جاده، ارتباطات و فیبر نوری و.... توسعه پیدا کرد.

وی تاکید کرد: همه این دستاوردها به برکت وحدت بین مردم و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در ۱۳ سالی که در استان حضور داشتند، خدمات ارزشمندی برای مردم این استان فراهم کردند.

حیدری یادآور شد: فریضه نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید تقویت شود، این وظیفه همه خدمت‌گزاران است که این رزمایش مهم جهان اسلام تقویت شود.