آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه سکوت در برابر حوادث غزه خیانت است، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کسانی که در قبال غزه سکوت کنند در قیامت مورد سوال قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن اشاره به هفته وحدت بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با علمای اهل تسنن فرمودند کسانی که در قبال جنایت‌های اسرائیل در غزه سکوت می‌کنند، در فردای قیامت مورد سوال قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه سکوت در برابر حوادث غزه خیانت است، افزود: حوادثی که در غزه در یکسال اخیر گذشته دل هر انسانی را به درد آورده است.

امام جمعه آرادان با اشاره به مسئله لبنان بیان کرد: اسرائیل تلاش داشته تا به وسیله دستگاه‌های ارتباطی در ظرف چند دقیقه پنج هزار نفر را قتل عام کند و دنیا در قبال این جنایت‌ها ساکت است.

شریفی نیا با بیان اینکه این اقدام اسرائیل که به شهادت ده‌ها نفر انجامید، با پشتیبانی آمریکایی‌ها بود، گفت: دولت و هلال احمر و سایر نیروهای امدادی و وزارت بهداشت پزشکان و امدادگرانی را به لبنان فرستاد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از بدترین جنایتکاران هستند، افزود: کسانی که در فروشگاه در حال خرید کردن بودند مورد هدف قرار گرفتند و با مصدومیت‌های شدید روبرو شدند و نکته قابل توجه اینجا است که همه این افراد نیروهای نظامی نبودند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اسرائیل اقدامات جنون آمیز را صورت می‌دهد زیرا می‌داند که در لبه پرتگاه ایستاده است، گفت: اسرائیل در حال زوال و نابودی است و باید امت اسلامی و جمهوری اسلامی و انصار الله یمن و حزب الله لبنان و … تصمیم بگیرند که این کار اسرائیل را یکسره کنند.