آران و بیدگل- فرماندار آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی فاز دوم آسفالت باند دوم روستای فخره بخش کویرات به کاشان و آران و بیدگل آغاز شد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های فرمانداری آران و بیدگل در بخش راه و بهسازی جاده‌ها بود، اظهار داشت: بر این مبنا سعی کردیم راه‌های مواصلاتی شهرستان را بهسازی یا راه‌های جدید ایجاد کنیم تا مشکلات در این بخش کاهش یابد.

وی یکی از این پروژه‌ها را مربوط به روستای فخره بخش کویرات آران و بیدگل دانست و ابراز داشت: عملیات اجرایی فاز دوم آسفالت روستای فخره بخش کویرات به کاشان و آران و بیدگل آغاز شد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه این باند یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی در منطقه است، تصریح کرد: این پروژه ۵.۵ کیلومتر طول دارد و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: این پروژه با پیگیری استاندار اصفهان و در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور شهید مرحوم آیت الله رئیسی به اصفهان، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

رضایی همچنین از آغاز روکش آسفالت محور روستای علی آباد شهرستان آران و بیدگل خبر داد و افزود: به منظور افزایش ارتقای ایمنی و در راستای گسترش و بهبود ارتباط راه‌های روستایی در این شهرستان و همچنین کاهش تصادفات، این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال آغاز شد.