سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: اتحاد و همبستگی نیاز اصلی و مهم جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در برنامه‌های ماه مولود و هفته وحدت بسیار مهم است.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام دارای صفات برجسته و بسیار پسندیده‌ای بود اما مهربانی و دلسوزی نبی مکرم اسلام بسیار زبانزد بود.

امام‌جمعه موقت سنندج تاکید کرد: باید سعی کنیم تا دین مبین اسلام در جامعه ترویج پیدا کند و این مهم نه تنها با حرف بلکه با عمل ایجاد می‌شود.

حسینی اضافه کرد: دستورات دینی و در خدمت قرآن و دستورات دین بودن باید در عمل و رفتار افراد جامعه نمود پیدا کند.

ماموستا حسینی با گلایه از نوع بی حجابی در جامعه بیان کرد: متأسفانه امروز در جامعه شاهد بدترین پوشش در محیط عمومی هستیم.

وی اعلام کرد: پیامبر اسلام همواره بر دوری از حسادت، تنگ‌نظری، بخل، کینه نسبت به یکدیگر و غیبت از سوی امت اسلامی تاکید داشتند و باید به این مهم عمل کنیم.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: ترور جمعی زیادی از مردان و زنان و کودکان در یک اقدام تروریستی در لبنان و کشت و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و غزه توسط یهود و صهیونیست است.

وی گفت: مسلمانان کجا هستند چرا باید این‌گونه انسان‌های بی‌گناه به خاک و خون کشیده شوند بیش از ۲ میلیارد مسلمان چرا باید به دست ۱۵ میلیون یهودی گیر بکند.

وی سکوت در برابر جنایات انجام‌گرفته در لبنان و فلسطین را جایز ندانست و افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم وحدت جهان اسلام تنها راهکار ازبین رفتن غده سرطانی صهیونیست است همه باید متحد در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

ماموستا حسینی خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی خود در برابر رژیم صهیونسیتی بایستند تا در آینده شاهد نابودی این غده سرطانی باشیم.