بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی را در جنگ تحمیلی به جهان صادر کردیم، گفت: هشت سال دفاع مقدس به اسلام عزت داد و ما هرچه داریم مدیون مجاهدت شهدا و رزمندگان است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دفاع مقدس به کشور ایران اسلامی عزت داد.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی رزمندگان به واسطه ایمان به خدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: افتخارات این دوران را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم و درس وفاداری و اطاعت محض از ولایت را به ما آموختند.

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواهند جریان امت واحده اسلامی شکل بگیرد، افزود: وقتی حقیقت اسلام ناب ترویج شود زمینه گرایش به این مکتب زیاد است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: یکی از مسائلی که می‌تواند به عنوان شاخصه وحدت باشد، مسئله رهبری جهان اسلام است که هم شیعیان و هم تمام فرق اسلامی بر این حقیقت و مسئله مهدویت اعتقاد دارند.

وی یادآور شد: امروز برای مقابله با حاکمان ظلم و مستکبران جهانی نیاز به وحدت اسلامی داریم.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: امروز به واسطه این انقلاب و دفاع مقدس و الگوهایی که ما در این نهضت داریم آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان داریم و به برکت خون شهدا و تقویت جبهه مقاومت و هدایتگری رهبر معظم انقلاب قطعاً آینده برای اسلام است.