خرمشهر - امام جمعه موقت خرمشهر گفت: امت اسلام باید در مبارزه با رژیم صهیونیستی و تلاش برای نابودی آن متحد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمادی در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: در سال‌های اخیر بسیاری از ترورها با موبایل انجام می‌شود و نیروهای حزب الله چند سالی است از دستگاه‌های پیجر استفاده می‌کردند.حدود ۵ ماه پیش ۶ هزار دستگاه پیجر وارد لبنان شدند که بعد از انفجار اخیر متوجه شدند که ۲۰ گرم مواد منفجره در درون باتری این دستگاه‌ها جاسازی شده است.

امام جمعه موقت خرمشهر افزود: اسرائیل به اهداف خود نرسید و نتوانست قدرت حزب الله را کم کند. باید از این جریان درس عبرتی بگیریم و از فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ساخت تجهیزات حمایت کنیم. ما با یک دشمن بی رحم مواجه هستیم، رژیم صهیونیستی امروز در نهایت ضعف است و این دشمن در آستانه نابودی قرار دارد.

حجت الاسلام حمادی در بخش دیگر با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت بیان کرد: مردم فلسطین سنی هستند اما ما حامی آنها هستیم چون همه ما مسلمان هستیم و در طول تاریخ، تفرقه بین مسلمانان، خواسته دشمنان امت اسلام بوده است.

امام جمعه موقت خرمشهر با توجه به فرارسیدن اول مهر و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان سرمایه کشور هستند و از نماینده تا فرماندار باید تمام تلاش خود را برای ارتقای آنان داشته باشیم، شنیده می‌شود تعدادی از مدارس کولر ندارند و مسئولان مربوطه باید برای رفع آن تلاش کنند.