قزوین- امام جمعه الوند گفت: سوءاستفاده کثیف از تکنولوژی برای ترور دسته جمعی آن هم از سر استیصال در میدان نبرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به میلاد حضرت رسول اکرم (ص) با بیان اینکه مهمترین انتظار رسول الله (ص) از ما نقش آفرینی در تحقق آن نقشه راهی است که پیامبر اسلام برای ما کشیده است، اظهار کرد: آن نقشه راه بی برو برگشت و بی شک و تردید رسیدن به قله حکمرانی و حاکمیت الهی است.

وی افزود: بیشترین تلاش و همت امامان انقلاب در زمینه مسائل مذاهب اسلامی چه در داخل کشور و چه در جهان اسلام، ناظر به این جهت است که ما عنوان «امت اسلامی» را فراموش نکنیم.

امام جمعه الوند با بیان اینکه هدف ما عزت امت اسلامی است، تصریح کرد: عزت امت اسلامی هم جز با اتفاق و اتحاد به دست نمی آید و باید همه در این زمینه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: این نمیشود که من خودم را مسلمان بدانم اما از رنجی که یک مسلمان در میانمار یا در غزه یا در هند یا در جاهای دیگر میکشد غافل باشم بلکه این بی تفاوتی و غفلت خلاف تعالیم اسلامی و اصول اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: ممکن است ما شخصاً نتوانیم کاری برای کمک به مسلمان رنج کشیده انجام بدهیم اما همدلی و همدردی یک حقیقتی است که وجود داشته باشد و از این رو باید با کسانی که وحدت را مخدوش میکنند، مقابله کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات این روزهای رژیم جنایتکار اسرائیل نشان از گیجی و وحشی‎گری است، گفت: در آخرین واکنش بیخردانه این رژیم دست به یک ترور دسته جمعی و کور زده است و مردم لبنان را با دستگاههای پیجر و بیسیم دستکاری شده، هدف قرار میدهد.

امام جمعه الوند با بیان اینکه سوءاستفاده کثیف از تکنولوژی برای ترور دسته جمعی آن هم از سر استیصال در میدان نبرد است، ادامه داد: در واقع این واکنشی وحشیانه به ضربه های سنگین مقاومت از جمله حمله حزب‌الله به پایگاههای اطلاعاتی رژیم و حمله هایپرسونیکی انصارالله به تلآویو است.

وی اظهار کرد: آمریکایی که ۴۵ سال سختترین تحریمها را علیه ملت ایران اعمال کرده و بدترین دشمنی هارو داشته و این دشمنی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب استمرار داشته هرگز نمی تواند با ملت ایران برادر باشد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرموده اند که هزاران اثر هنری را میتوان با اقتباس از خاطرات دفاع مقدس ساخت. ایشان، گنجینه دفاع مقدس را معدن طلا و جواهر میدانند که این خاطرات رگه های طلایی است که امروز مکشوف گشته اند و میتوان به عنوان یک فرصت، آن را غنیمت دانست و نهایت استفاده را از آن برد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: ۱۲۰ هزار مدرسه کشور بزرگترین دارایی دولت جمهوری اسلامی ایران است و هر مدرسه ای یک ایران کوچک است و مدیر مدرسه راهبریترین مدیر برای ساختن آینده هر کشور است.

امام جمعه الوند در پایان یادآور شد: نباید از مدرسه غفلت کنیم و بازگشت به مدرسه را، علاج حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بدانیم.