سمنان- مردم جای جای استان سمنان امروز همزمان با دیگر نقاط کشور، جنایت‌های اسرائیل غاصب را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سلسله برنامه‌های جمعه‌های خشم، ویژه محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل غاصب از ابتدای جنگ غزه تاکنون، امروز جمعه استان سمنان بار دیگر صحنه راهپیمایی انزجار مردم متدین و نمازگزار بود.

مردمی که امروز به واسطه جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده، مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار شکستن سکوت جهانیان در قبال جنایت‌های غزه شدند.

مردم استان سمنان در ۲۰ نقطه شهری بعد از خطبه‌های نماز جمعه در مسیرهای منتهی به مصلاهای نماز جمعه استان تجمع کرده و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

جمعه‌های خشم نامی است که مردم استان سمنان به حرکت جمعی خود در قبال ممحکومیت جنایت‌های رژیم غاصب قدس داده‌اند و امروز به واسطه جنایت‌های اخیر اسرائیل در غزه و لبنان، این تجمع به راهپیمایی گسترده بدل شد.

در سمنان مردم حضوری پرشور در مصلای نماز جمعه داشتند و در شاهرود مردم متدین و خداجوی دیار هزار شهید فاصله چهار راه مدرسه قلعه تا میدان جمهوری را طی کردند.

دامغانی‌ها هم امروز در صحنه حضور داشتند و مانند دیگر نقاط استان سمنان جنایت‌های اسرائیل غاصب را محکوم کردند.

مردم استان سمنان در این راهپیمایی‌ها شعارهای ضد استکباری سر داده و پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل در دست داشتند. گروهی از جوانان استان هم تصاویر شهدای غزه و کودکان بیگناه را چاپ و در دست داشتند.

بخش قابل توجهی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان سمنان هم به مسئله غزه و اسرائیل غاصب اختصاص داشت و خطیبان جمعه در این خصوص صحبت کردند.