محلات- امام جمعه محلات گفت: پشتیبانی‌ بی حد و حصر آمریکا و استکبار جهانی، اسرائیل را در حد نفس کشیدن زنده نگه داشته است و اگر این تنفس مصنوعی برداشته شود، شکست این رژیم نزدیک‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با تبریک ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت، همدلی و پیروی از اهل بیت و گام برداشتن در این مسیر، مایه نجات مسلمانان باشد.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ادامه داد: باید فرهنگ دفاع مقدس حفظ شود و باید اذعان کرد که مقاومت بخشی از فرهنگ دفاع مقدس است که رزمندگان به آن رونق بخشیدند.

امام جمعه محلات افزود: رسالت بزرگی بر دوش معلمان، اساتید و آموزش و پرورش است که فرهنگ دفاع مقدس را در کنار آموزش‌های علمی ترویج دهند.

وی با تاکید بر اهمیت رسالت معلمان در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، افزود: در پیشرفت‌های علمی گام‌های بلندی برداشته و جهش‌های خوبی داشته‌ایم همچنین در برخی شاخص‌ها رتبه نخست و در جایگاه‌های برتر قرار داریم اگرچه اینها مطلوب است اما کافی نیست و باید گام‌های بلندتری برداشته شود.

امام جمعه محلات با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران کشور در عرصه‌های جهانی، تصریح کرد: این افتخارآفرینی‌ها تقدیر رهبری را به همراه داشته و ایشان بر توجه به ارزش‌های اخلاقی در کنار پرورش نیروی جسمانی تاکید داشته اند و حضور ورزشکارانی از محلات در پارالمپیک و کسب رتبه نخست نیز شایسته تقدیر است.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جهان بی سابقه است

حجت الاسلام ربانی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین گفت: این جنایت‌ها در جهان بی‌سابقه است که دختران، زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشانند.

وی با تاکید بر عدم دلسردی و تفرقه میان نیروهای جبهه مقاومت، اظهار کرد: این اقدامات وجهه اسرائیل را پلیدتر خواهد کرد و آنها را به سرنگونی نزدیک خواهد کرد، اسرائیل از جهات مختلف توسط جبهه مقاومت مورد حمله قرار گرفته و یمن به عنوان بخشی از جبهه مقاومت تسلیم کعده‌های آمریکا نشده و به اقدامات خود علیه اسرائیل ادامه می‌دهد.

ربانی ادامه داد: حملات از سمت جبهه‌های مقاومت عراق، سوریه و یمن، رژیم صهیونیستی را دچار استیصال کرده اما پشتیبانی‌های بی حد و حصر آمریکا و استکبار جهانی، اسرائیل را در حد نفس کشیدن زنده نگه داشته است و اگر این تنفس مصنوعی از رژیم صهیونیستی برداشته شود، شکست آن نزدیک خواهد بود.