قزوین- امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه باید مراقب فتنه‌های پیش رو باشیم، گفت: فتنه‌ای بی‌رحم‌تر از فتنه صهیونیست وجود ندارد و قرآن کریم راه‌ مبارزه با آن را مقابله کردن با فتنه گران می داند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین اظهار کرد: رستگاری در همراهی با حزب خدا، رسول خدا و ائمه است و نباید دنبال هرکسی و هر حزبی باشیم.

وی با بیان اینکه سعادت دو دنیا در حضور در مکتب پیامبر (ص) است، افزود: ازنظر قرآن رسول اکرم (ص) تنها فرستاده برای یک قوم و ملت نیست بلکه او رسول همه امت‌ها و ادیان است.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به استمرار جنایت اسراییل در منطقه اضافه کرد: صهیونیست‌ها نشان داده‌اند دشمن بشریت هستند و نسل‌کشی و خشونت علیه ملت‌های ضعیف جزوی از ویژگی‌های آنان است.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به محبت و دوستی باید کینه را کنار گذاشت و اگر خود را تابع رسول اکرم (ص) می‌دانیم باید با دوستان او همراه و دوست بوده و با دشمنان و کفار سختگیر باشیم.

آیت‌الله عابدینی رسیدن به تقوا را تنها در مکتب قرآن ممکن دانست و ادامه داد: باید اسوه و الگوی ما برای رسیدن به تقوا پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت باید باشد.

وی با بیان اینکه از نظر امام صادق (ع) چهار چیز است که اندک آن نیز بسیار است، فتنه، خواب، دشمنی و بیماری اضافه کرد: مسئولین و مردم باید بدانند دشمن از هرگونه دشمنی علیه خود ما بهره خواهد برد.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: دشمن ما امروز به جنون و دیوانگی رسیده و دیوانه هر کاری می‌کند و سرش را به هر دیواری می‌کوبد تا بتواند شرایط خود را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه باید مراقب فتنه‌های پیش رو باشیم، اضافه کرد: فتنه‌ای بی‌رحم‌تر از فتنه صهیونیست وجود ندارد و قرآن کریم راه‌حل مبارزه با این فتنه را ایستادن و مقابله کردن با فتنه گران می‌داند.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: در پلیدی این دشمنان همین بس که هرجایی بروند بازهم فتنه‌گری خواهند کرد ولی امیدوارم این بار شاهد نابودی صهیونیست‌ها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی به یک آرمان برای امت اسلامی تبدیل شده اضافه کرد: تحقق این آرمان الهی بدون وحدت مسلمان محقق نمی‌شود و همه باید برای نابودی اسرائیل به دنبال وحدت باشیم.