کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: مسلمانان خواهان انتقام هرچه زودتر از اسرائیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته در امام زاده سید حمزه کاشمر اظهار کرد: مساله مهم جهان اسلام نبرد جهان استکبار با جهان مقاومت است که این امر در غزه تلاقی یافته است.

امام جمعه کاشمر افزود: پای جهان مقاومت کشور لبنان، عراق، سوریه، یمن و حتی دانشجویان معترض در کشورهای اروپایی و آمریکا به خوبی ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله خوب ایستاده و ساکت نبود و چکش‌های مکرر بر سر اژدهای هفت سر اسرائیل می‌زند گفت: امیدواریم با این ضربه‌ها این اژدها به زودی نابود شود و جامعه اسلامی از این موجود نحس نجات پیدا کند.

طاهری افزود: اسرائیل رفتار خودش را در مساله زنان و کودکان غزه و مردم لبنان نشان داد که به هیچ قانونی پایبند نیست.

امام جمعه کاشمر عنوان کرد: داعشی ها هم تربیت شده همین صهیونیست‌ها هستند چون که نه فقهی و دستور العملی و هیچ قانونی که به آن پایبند باشند را ندارند.

وی گفت: حزب الله بخشی از مردم لبنان بود ولی الان مردم لبنان با هر مذهب و دین برای از بین بردن اسرائیل با یکدیگر متحد شده اند.

طاهری با اشاره به اینکه اسرائیل با این حرکت خود در لبنان هویت خودش را نشان داد که به خاطر این امر حتی کشورهای اروپایی به جز انگلیس و آمریکا هیچکس از آن حمایت نمی‌کند.

امام جمعه کاشمر افزود: مردم مسلمان ایران و جهان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش غیور ایران اسلامی خواهان عملیاتی کردن هرچه زودتر انتقام سخت از این دولت غیر قانونی اسرائیل هستند تا با از بین بردن این لکه ننگ جهانی دل مردم غزه و مسلمانان جهان را شاد کنند.

گفتنی است؛ پس از اقامه نماز جمعه این هفته در شهر کاشمر مردم ولایتمدار این شهرستان هم صدا با تمامی مردم ایران و جهان در جمعه خشم با برگزاری تظاهرات انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند.