بجستان- امام جمعه بجستان گفت: باید وحدت اسلامی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که با استفاده از تکنولوژی به کشتار دسته جمعی مردم غزه و فلسطین اقدام کرده است اظهار کرد: امروز مظلومین عالم در جهان بشریت غزه و فلسطین هستند و این روزها جنایت بی حد و مرز اسرائیل را شاهدیم، رژیم غاصب جنایت ترور را به صورت دسته جمعی در دستور کار خود قرار داده و ما کوبنده‌تر از هر روز باید مرگ بر اسرائیل را بیان کنیم‌.

امام جمعه بجستان با تاکید بر اینکه در هفته وحدت قرار داریم و لازم است امت اسلامی ید واحده باشند تصریح کرد: این روزها که مساله غزه مطرح است باید در کنار مردم فلسطین قرار بگیریم که نشانه وحدت است، اگر وحدت بود امروز شاهد این جنایات نبودیم.

وی بیان کرد: آنچه که بر سر جهان اسلام می‌آید عدم قبولی کلام امامین جامعه است عده‌ای منادی اسلام هستند اما علیه اسلام خنجر می کشند وحدت اگر بود امروز شاهد جنایات‌های بی حد و مرز اسرائیل نبودیم، باید وحدت اسلامی تقویت شود.

دهقانی افزود: مشکلات با وحدت همگانی حل می‌شود، اختلاف سلیقه نباید حرکت توسعه و پیشرفت را تحت تأثیر قرار دهد، هدف حل مشکلات مردم باشد.

امام جمعه بجستان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: در دفاع مقدس همگان به میدان آمدند و گفتند تکلیف است، امروز هم قضیه تعلیم و تربیت تکلیف است
فقط وظیفه معلم و آموزش و پرورش نیست همه مسؤولان باید دغدغه داشته باشند و در بهار تعلیم و تربیت باید نگاه همگان نقش آفرینی باشد.

وی در پایان تاکید کرد: استعدادهای نهفته زیادی در شهرستان در عرصه‌های مختلف بخصوص آموزش و پرورش وجود دارد که باید تقویت شود.