بوشهر-رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۲ دانشجومعلم بوشهری توانستند با درخشش در یازدهمین جشنواره ملی تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان، مقام‌های نخست و سوم را به شایستگی کسب کنند.

رضا درویشی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و تبریک این موفقیت به دانشجو معلمان افتخارآفرین، خانواده آنها و جامعه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: در یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، در رشته آموزش ابتدایی رتبه اول کشوری توسط مریم راستگو و رتبه سوم کشوری در رشته آموزش زبان انگلیسی توسط جواد وثوقی فرد کسب شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش و زحمات دانشجویان و اساتید راهنما، دبیران علمی و اجرایی و به طور کلی ستاد برگزاری جشنواره تدریس برتر استان و همه تلاشگران دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشجو معلمان با خلاقیت و ابتکار خود توانسته‌اند در این جشنواره به مقام‌های عالی دست یابند و این نشان دهنده توانمندی‌های بالای علمی و آموزشی دانشجویان ما است.

درویشی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تقویتی بیشتر در آینده نزدیک برای جشنواره سال آینده خبر داد و گفت: این رویدادها به افزایش کیفیت تدریس و یادگیری دانشجو معلمان به عنوان معلمان فردای ایران اسلامی و همچنین ارتقای کیفی آموزش در دانشگاه فرهنگیان کمک خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این جشنواره در سطوح استانی، منطقه‌ای و سپس ملی در میان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به همت معاونت امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که دانشجو معلمان افتخارآفرین ما توانستند پس از درخشش در سطوح استانی و منطقه‌ای در سطح ملی نیز این رتبه‌های ارزشمند را کسب کنند.