دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و پشتیبانی آمریکا از این جنایت‌ها تاکید کرد که این اقدامات نمی‌تواند عزم مقاومت لبنان را در هم بشکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیرة، دفتر سیاسی جنبش انصارالله لبنان با صدور بیانیه‌ای تنش آفرینی خطرناک و مجرمانه دشمن صهیونیستی و عبور از تمامی خطوط قرمز با حمله تروریستی به ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم کرد.

این بیانه اعلام کرد که اقدام مذکور تجاوز به لبنان و نقض آشکار تمامیت این کشور و اقدامی مجرمانه علیه مردم لبنان است.

انصارالله تاکید کرد که چنین اقدامات وحشیانه‌ای نمی‌تواند عزم ملت لبنان و مقاومت اسلامی را سست کند.

انصار الله همچنین مواضع آمریکا در شراکت کامل با تمامی جنایت‌ها و اقدامات تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله به غیرنظامیان لبنانی را محکوم کرده و بر همبستگی خود با لبنان و مقاومت تاکید کرده و شهادت شهروندان لبنانی در این حادثه را تسلیت گفت.

این بیانیه می‌افزاید که تنش آفرینی افسار گسیخته نمی‌تواند تلاش‌های مقاومت اسلامی در پشتیبانی از غزه و به پیروزی رساندن آرمان فلسطین را متوقف کند.

بنا بر اعلام دفتر سیاسی انصارالله یمن، مقاومت اسلامی لبنان موفق شده در این جنگ خسارت‌های زیادی به مواضع امنیتی و نظامی حساس و استراتژیک رژیم صهیونیستی وارد کند.

رژیم صهیونیستی عصر امروز حمله موشکی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که هدف حمله به ضاحیه بیروت ابراهیم عقیل فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان بوده است.

وزارت بهداشت لبنان تا این لحظه از شهادت ۱۲ نفر و جراحت ۶۶ نفر در این حمله خبر داده است.