کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های درمانی، از اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای بزرگترین «آی سی یو» در بیمارستان فارابی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی عصر جمعه در آئین افتتاح و بهره‌برداری بخش «آی سی یو» در بیمارستان فارابی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی و ۸۵۰ متر مربع مساحت امروز بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح پروژه «آی سی یو» بیمارستان فارابی در بخش توسعه‌ای ۲۲ تخت به این بخش از بیمارستان اضافه کرده، افزود: با بهره برداری انجام شده در این بخش از بیمارستان فارابی بزرگترین آی سی یو یکپارچه استان را خواهیم داشت که اکثراً برای درمان بیماران سکته مغزی استفاده می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مورد افتتاح در امروز پروژه توسعه دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود که در جهت ارتقا و پیشرفت حوزه آموزش اقدام خوبی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان یکی از اهداف استان است، خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های استان در حوزه بهداشت و درمان افتتاح این ۲ پروژه همراه با سایر پروژه‌های این حوزه گام مؤثری در راستای تبدیل شدن کرمانشاه به قطب بهداشت و درمان کشور بود.

وی در پایان عنوان کرد: با افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی تقویت زیرساخت‌های این حوزه به منظور پذیرش بیماران استان‌های همجوار و کشور همسایه عراق بیش از پیش فراهم می‌شود.